.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنی چند با عضو جوان شورای اسلامی شهر ساری
راه را گم نکنیم !
شورای اسلامی شهر ساری در طول این چهار سال تا چه اندازه به اهداف برنامه ریزی شده خود دست یافته و در انجام درست وظایف خود موفق عمل نموده موردی است که مطمئنا" خود اعضای محترم این شورا بیشتر از دیگران بدان اشرافیت دارند اما ....
راه را گم نکنیم !

در جلسه روز یک شنبه این هفته شورای اسلامی ساری مباحثی مطرح شد که لازم دیدم نکاتی را یاد آوری نمایم.از اینرو در ابتدای این نوشتار سخنان مهدی رضایی عضو جوان شورای اسلامی شهر ساری که در جلسه علنی روز یکشنبه این شورا از سوی برخی از سایت های خبری و روزنامه های محلی منتشر شده را آورده و در ادامه به ذکر چند نکته خواهم پرداخت.

(( پس از چهار سال باید سیاست شورا را تغییر دهیم.وقتی شورای تهران از راه تعامل به جواب نمی رسد در روزنامه همشهری جنجال به راه می اندازد و از این طریق هم امتیاز می گیرد و اینجا هم باید از ظرفیت رسانه ها استفاده کنیم چرا که از راه تعامل هیچ سودی نصیب شهرمان نشد و مطالبات را نگرفتیم.سکوت اعضای شورا حرف ها دارد و...))

مطمئنا" در برهه کنونی لازمه اصلی در جهت پیشبرد اهداف انقلاب و تداوم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان،ایجاد فضای وحدت و همدلی و تزریق آن در جامعه بوده که بارها و بارها از سوی مقام معظم رهبری و دیگر بزرگان ایران اسلامی مورد تذکر اکید واقع شده است.از اینرو رعایت این امر بر همگان و بالاخص مسئولین فرض بوده و قصور و کوتاهی به نظر عذری ناموجه می آید.
با مروری بر ماده 71 وظایف شورای اسلامی شهر که بالغ بر 29 وظیفه کلی می باشد در می یابیم که قانونگذار نگاه ویژه ای به شورا داشته و وظایف خطیری برای او قائل شده است.

حال اینکه شورای اسلامی شهر ساری در طول این چهار سال تا چه اندازه به اهداف برنامه ریزی شده خود دست یافته و در انجام درست وظایف خود موفق عمل نموده موردی است که مطمئنا" خود اعضای محترم این شورا بیشتر از دیگران بدان اشرافیت دارند اما اینکه بشنویم بعد از چهار سال باید سیاست شورا تغییر یابد امری عجیب می نماید.مگر تا کنون سیاست شورا چه بوده که حال باید تغییر کرده و این تغییرات جدید چه می باشد؟

آیا به نظر ایشان اگر تا کنون شورای اسلامی ساری راه تعامل را در پیش گرفته اشتباه کرده و از این به بعد آقای رضایی چه برنامه ای را برای رسیدن به مقاصد شورا در نظر دارد؟

آیا آقای رضایی جنجال راه اندازی را جزو وظایف شورا می داند که اینگونه با افتخار از راه اندازی جنجال توسط اعضای محترم شورای اسلامی تهران و سپس طرح در روزنامه همشهری به میان می آورد که به نظر بنده این صحبت ایشان نوعی ستم به اعضای شورای تهران و روزنامه همشهری می باشد؟

آیا شورای اسلامی شهر ساری تا کنون از ظرفیت رسانه ها استفاده نکرده و اگر نکرده علت این مساله چه می باشد؟

آیا به زعم ایشان سایت و روزنامه ای در استان وجود دارد که خدای ناکرده بخواهد به قول آقای رضایی همچون روزنامه همشهری مطالب جنجال برانگیز انتشار داده تا عزیزان شورا امتیاز کسب نمایند؟

آیا این امر جفا به رسانه های عمومی استان و روزنامه همشهری نیست؟ (اگر چه بنده از دید خود اعضای محترم شورای اسلامی تهران و روزنامه همشهری و رسانه های عمومی استان را از این اتهام مبرا می دانم)

البته پیرامون این موضوع سئوالات دیگری نیز وجود دارد که از آن صرفنظر می نمایم اما سخنی دوستانه با این برادر جوان دارم و آن اینکه:
هیچ افتخاری بالاتر از خدمت به مردم و بالاخص مردم شریف مازندران به نظر حقیر وجود ندارد.در حل مشکلات نه تنها نباید جنجال به پا کرد بلکه باید با صبر و درایت و تدبیر و استفاده از ظرفیت های قانونی، معضلات و گرفتاری ها را از پیش رو برداشت تا ضمن کسب رضای خلق خدا بتوانیم رضایت آن خالق بی همتا را نیز فراهم آوریم.

علیرضا قلی زاده


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علي 22 تير 1390
با سلام
اين خاندان رضايي از هر فرصتي جهت به قدرت رسيدن استفاده ميكنند چه از زمان دوستي پدر ايشان با نماينده مرحوم ساري سليم بهرامي و چه از طريق رفاقت با شجائي نماينده فعلي و كسب پست و مقام (انتصاب ايرج رضايي پدر بعنوان هيات مديره صنايع چوب و كاغذ) بس است ديگر بگزاريد كساني در مسند قدرت باشند كه دلشان به حال روستاي بزرگ ساري بسوزد كه روز به روز بدتر ميشود اقايان مطامع شخصي و قدرت طلبي خويش را جاي ديگري بخواهيد و دست از سر مردم ساري برداريد
نا شناس 22 تير 1390
پس چرا این چهار سال این حرفا را نزدی؟الان که انتخابات شورا نزدیک شده تبلیغات را شروع کردی
نا شناس 22 تير 1390
ديگر كار شهر ساري از گريه و ناله گذشته است مصيبت شهر ساري ( نه بخش ها و روستاها ) اين است كه اعضاء محترم شوراي اسلامي شهر ساري از دو دانگه ، چهار دانگه ، فرح آباد ، بالادزا ، نكا و ... هستند نه شهر ساري وقتي اعضاء محترم شورا نام محله هاي قديمي و مركز شهر را هم هنوز نمي داند، وقتي از بودجه شهر ساري راه روستاي فلان عضو شهر ساري آسفالت مي شود ، وقتي براي مدرك تحصيلي يك عضو شورا 200 ميليون تومان به دانشگاه يك شهر ديگر كمك مي شود ، وقتي اعضاء شورايش از همان روز اول به فكر كانديداتوري در مجلس هستند و براي صلاحيت خود دهان و چشم خود را بر روي مشكلات مي بندند كه مبادا رد صلاحيت شوند ، وقتي بر سر سخنراني در افتتاحيه ها و مصاحبه و چاپ عكس خود در روزنامه ها درگير مي شوند ، وقتي با شهردار بر سر بكارگيري و استخدام بستگان و و پيمانكاران منتصب به خود معامله مي كنند ، بايد فاتحه اين شهر را خواند...
نا شناس 22 تير 1390
رضائی پدر و روحی همه پارکبانی های ساری را گرفتند سازمان بازرسی باید به داد ما برسد
حسنی 22 تير 1390
اقای رضایی بهتر است جلوی خناف های شهرداری را بگیرد توهین شهردار به کارمندان کم کردن اضافه کاری انان ÷رداخت حقوق معوقه 3 ماهه کارگران بد بخت شرکتی و÷رداخت ÷اداش انچنانی به مدیران نور چشمی فحش وتوهین اقای امیر کبیر به کارمندان وووو رضایی خواب است م کارکنان که دلمان ازدست اینان ÷اره÷اره هست شما داد می زنید تا فریاد بزنید
نا شناس 22 تير 1390
آقای رضایی با خاندانش مقدس هستند (فقط برای زضای مدیر سایت شمال نیوز) برادر من! ما که توهین نکردیم چرا همه نظرات را نمی گذارید . بگذارید لااقل بدانند که محبت نسبت به آنان چقدر است .
عاطفه خیرخواه 22 تير 1390
شورای اسلامی شهر ساری هم نشریه ای به نام سارویه را در اختیار دارد که اتفاقا ماهنامه استانی است و امین ترین تریبون برای این نهاد می تواند باشد اما متاسفانه این آقایان از ظرفیت های فراهم آور این نشریه بهره ای که نمی برند بلکه در راستای اعتلای آن گامی هم در حمایت از روابط عمومی این نهاد برنمی دارند.
آقایان اصلا توجهی به نشریه ای که خودشان هم در اختیار دارند مبذول نمی دارند، نمی دانند مطالبی که از قول خودشان چاپ می شود چیست؟!

نا شناس 23 تير 1390
چرا از هرج مرج در شهر به سبب پارکبانی که منتسب به خاندان خودتان است حرف نمی زنی اینها از مصادیق گم کردن راه است نه چیزهای دیگر.
نا شناس 23 تير 1390
باند دیگه جور شده - پهنه کلائی ها شهر را گرفتند - اقا از قائم شهر اومده میخواد کاهش هزینه کنه و میاد به شهردار پیشنهاد میده طی نشست قبلی تا چاپلوسی کنه تا پست بگیره خدا به داد ما پرسنل برسه تازه اولشه
نا شناس 25 تير 1390
اي نمك نشناس تابحال چند تا شهردار عوض كردي كدام شهردار مثل حجازي كار كرد كوري نمي بيني وقتي حجازي ساعت 4 بامداد توي خيابان قدم ميزنه تو خانه خابيده اي بدبخت نمك نشناس از قديم گفتن خر دوا كنگله

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.